یزدفردا "مديرکميته امداد امام خميني(ره) شهرستان طبس رابطان فرهنگي مدارس را پشتوانه‌اي قوي براي اين نهاد دانست و گفت: رابطان فرهنگي در تحقق برنامه 5 ساله راهبردي امداد نقش کليدي دارند.
 "احمد رفيعي" در گردهمايي رابطان فرهنگي مدارس گفت: برنامه راهبردي 5 ساله امداد در سه محور اصلي شامل «حمايت از محرومان و زدودن فقر»، «توانمندسازي محرومان» و «اعتمادسازي و جلب مشارکت‌هاي مردمي» تدوين شده است که در این سه حوزه برای ارائه خدمات حمايتي به صورت زمان‌دار و هدفمند تلاش مي‌شود.
وي افزود: شناخت و شکوفايي استعدادهاي محرومان و افزايش آگاهي و ارتقاء سطح فرهنگي و حرفه‌اي خانواده‌هاي نيازمند به ويژه جوانان و دانش‌آموزان، بهترين راهکار در راستاي توانمندسازي محرومان است که اين مهم تنها با همياري و همدلي رابطان فرهنگي مدارس ميسر خواهد شد.
مديرکميته امداد امام خميني(ره) شهرستان طبس اظهار داشت: رونق بخشيدن به فضاي کسب و کار خانواده‌هاي نيازمند و بسترسازي مناسب براي رشد مددجويان صاحب دانش و فن و همچنين افزايش سطح رفاه خانواده‌هاي نيازمند که در دستور کار کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان طبس قرار دارد که تحقق آن همکاري بيش از پيش رابطان فرهنگي را مي‌طلبد.
"رفيعي" از رابطان فرهنگي مدارس خواست تا در راستاي برقراري ارتباط مؤثر با دانش‌آموزان و رشد و ارتقاي تحصيلي و تربيتي دانش‌آموزان با دانش آموزان ارتباط نزدیکتری داشته باشند.
در پایان گردهمایی رابطان فرهنگی مدارس طبس، از سررابطان و رابطان فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس در مدارس با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا